A mandula segíthet a fogyásban


a mandula segíthet a fogyásban

MME Ha erre a 13 élelmiszerre építed fel az étrended, egészségesebb lehetsz, és könnyebben szabadulhatsz meg a felesleges kilóktól. A Koppenhágai Egyetemen kifejlesztett étrendet bőséges fehérjebevitel, egészséges szénhidrátok és kevés zsiradék fogyasztása jellemzi.

a mandula segíthet a fogyásban

Az új módszerben az a legjobb, hogy rendkívül sokszínű: csak a cukorról kell lemondani, cserébe igazán széles kínálatból állítható össze a napi menü. A 13 egészséges és tápanyagokban gazdag alapélelmiszer garantálja a kiegyensúlyozott és biztos fogyást. Bogyós gyümölcsök Túl azon, hogy finomak és édesek, antioxidáns-tartalmuk révén kedvező hatással vannak a szív- és érrendszerre is.

a mandula segíthet a fogyásban

Egy kevés natúr joghurttal elkeverve kitűnő nassolnivalók! Érdemes rozsos pékárukat fogyasztani. Szárnyasok A csirke és a pulyka a sovány húsok közé tartoznak.

a mandula segíthet a fogyásban

Rendkívül gazdagok fehérjében, fontos aminosavakkal látják el a szervezetet, ezáltal laktatók, és megkönnyíti az emésztést. Hal Kiváló minőségű fehérjeforrás, könnyen emészthető, mégis laktató fogások készíthetőek belőle.

a mandula segíthet a fogyásban

A tengeri fajtákban található omega-3 zsírsav kedvező hatást gyakorol az ideg- és az érrendszerre, a koleszterinszintre. Emellett található benne kálium, kalcium, foszfor, vas, magnézium és szelén is. Vízhajtó hatással bír.

a mandula segíthet a fogyásban