Ideális makrotápanyagok zsírvesztéshez. Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat


Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is.

A szálkásító étrend

Hogyan számold ki ideális makrotápanyagok zsírvesztéshez szerint? Ez egy nem hagyományos számolási módszer, amely azonban saját tapasztalatom szerint hatékony. Ehhez adódik még az aznapi edzésed energiaszükséglete is.

Nagyon precíz számolás esetén szükséges tudnod a testzsír-százalékodat, amelynek megállapítására személy szerint a tolómércés 3 pontos mérést javaslom, mert a magasság és súly arányában számolt érték közel sem veszi figyelembe az esetleges alkati lipozén zsírégető felülvizsgálata, így hibás eredményre vezethet és alapjaiban téríti el a diétázót a helyes makrotápanyag-arány megállapításától.

Vegyünk egy példát: Kiszámítod az alapanyagcseréhez szükséges kalória mennyiségét, az ún. BMR angolul Basal Metabolic Rate számot, amely meghatározható a kor, a magasság és a súly adataiból — de figyelem, ez a szám is hozzávetőleges.

Több kalkulátort találhatsz az interneten, ahol ez pillanatok alatt kiszámolható.

zsírégetés gyakori vizelés

Ennyi kalória szükséges a szervezet túléléséhez. Ezután meg kell még határoznod a napi aktivitási szintedet, mennyit sportolsz, milyen intenzíven, ugyanis ez még tovább alakítja a napi beviteled mennyiségét.

  • Makrótápanyagok számítása és szerepe a diétában. Kalóriák makro módra! | Peak girl
  • Wx fogyni comentarios
  • A gyors és végleges fogyás titka - PowerNutrition
  • Fogyás A-Zig és a sikert akadályozó 7 fő hiba - Vital Living
  • De miért reagál a szervezeted másként, ha elvileg mindkét esetben több kalóriát égetsz el, mint amit bevittél?
  • Nitro tech zsírvesztés

Fontos, hogy legyél őszinte magadhoz, hiszen ez a szám lesz az étrended alapja! Íme a szorzószámok: Nagyon kevés testedzés vagy nincs testedzés: BMR x 1.

  • Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat | Well&fit
  • Dodge démon fogyás
  • Szálkásító étrend nőknek
  • A szálkásító étrend
  • Mindannyian tónusos testre vágyunk.
  • Zsírégetők csak utalvány

Számítás alapján tehát az ,5 kcal-s mennyiséget szorzod 1,tel, így megkapod a teljes kalóriaigényt: kcal azok az anyukák, akik még szoptatnak, hozzáadhatnak kb. Ha korábban kcal-t  fogyasztottál el, akkor másnap ne rögtön egy vagy  kcal-s diétába vágj bele, főleg, ha korábban sohasem mozogtál.

legjobb zsírégető olcsó

Ne egy óra kocogást tűzz ki célul a drasztikus kalória-bevitellel párhuzamosan, hiszen a nap végére a kalóriadeficit olyan drasztikus mínusz értéket ölt, hogy a szervezeted a saját anyagából fogja pótolni a különbözetet, és nem a zsírt, hanem a könnyebben bontható izmot fogja elemészteni.

Ha kiszámoltad a fentiek alapján nagyjából mennyi kcal-ra van szükséged, akkor fokozatosan megközelítheted ezt célként, azután pedig tartsd magad hozzá.

hogyan égeti el a deréktáji zsírt

A fentiek ismeretében már csak azt kell kiszámolnod, hogy a példabéli kaiser vezérek fogyás kg-s hölgynek milyen mennyiségű makrotápanyagokra van szüksége a testzsír csökkentési céljai elérésében.

Pontosításként ehhez még tudnod kell, hogy: 1 g fehérje és 1 gramm szénhidrát kcal 1 g zsír 9 kcal Ha ezeket a számokat nem léped át, hízni bizonyosan nem fogsz, de ne felejtsd, a kalóriaigényt közepes intenzitású mozgáshoz igazítottuk, így fontos, hogy ezt ne csak papíron kalkuláld bele, hanem ténylegesen mozogj is!

Szálkásító étrend nőknek

A levezetés alapján elmondható, hogy pusztán a kalóriák számolása nem vezet célra. Tudnod kell, hogy miből viszed be és mekkora mértékben fedezed a szervezeted számára szükséges tápanyagokat.

ábra fogyás cincinnati

Kezdetben segíthet, ha az elfogyasztott ételeket étkezési naplóban vezeted. Akár az internetes honlapok biztosította lehetőségekkel, ma már hatalmas adatbázis található makrotápanyagokra lebontva, akár készételek esetén is.

A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU

Ha magadnak főzöl, akár a teljes recept tartalmát felviheted az adatbázisba, a gép pedig kiszámolja az összetevőket. Kezdetben biztosan furcsa lesz minden egyes étkezésedet dokumentálni, de idővel, amikor már nagyjából tisztában leszel egy-egy étel kalóriatartalmával és hasznosságával, sokkal jobban tudod koordinálni az evést, és annak ideális makrotápanyagok zsírvesztéshez is.

A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokataz csak a gyúrósoknak való jeligével. Kalóriadeficittel fogyhatunk úgy is, hogy közben szervezetünket feldolgozott, tápanyagban szegény ételekkel terheljük. Azonban ne csodálkozzunk, ha ilyenkor izomból adjuk le súlyfeleslegünk jelentős részét, alig marad energiánk, és löttyedt fazont látunk, a bombatest helyett, a tükörben.

Nem is gondolnád, hogy egy-egy bűntelennek gondolt falatban mekkora mennyiségű szénhidrát vagy zsír rejtőzik. Érdekes és tanulságos utazás lesz ez a tányérunk tartalma körül.

Ez azt jelenti, hogy naponta 1, g fehérjét stb. Negyedik szabály: Nem mindegy, miből viszed be a tápanyagokat! A pizzaszelet és a süti nem táplál megfelelően, legfeljebb csak a zsírraktáradat. A lisztet és cukrot próbáld teljesen elkerülni!

Konkrét étrendekkel itt! Szánd rá azt a percet, amennyit maximum ez a számolás igényel, és ha csak sarokszámként is, de illeszd  a mindennapjainkba a betartását, s legfőképpen önbecsapás nélkül vallj be minden falatot.

Szervezeted nagyon hálás lesz érte. Itt letölteted magadnak a példa étrendet is: Makrotápanyagok.